WiseVision – agenție de marketing online

Dacă ești un brand în căutarea celor mai la îndemână și eficiente metode de promovare, ai ajuns în locul potrivit. WiseVision este o agenție de marketing online, constituită dintr-o echipă tânără și dinamică, ce înțelege că nevoile pieței sunt într-o continuă schimbare și, tocmai din acest considerent își dorește să îți pună în valoare brandul apelând la cele mai eficiente și actuale servicii.

Campaniile Google Ads – ce sunt și cum te pot ajuta?

Cu siguranță că în ultimii ani ai auzit tot mai des de aceste metode de promovare și poate că te-ai întrebat dacă sunt eficiente și pentru brandul tău. Ei bine, la WiseVision, îți punem la dispoziție o gamă largă de servicii Google Ads, care pot fi adaptate în totalitate după nevoile și dorințele fiecărui client în parte.

Dar mai întâi să stabilim ce înseamnă de fapt Google Ads. Ei bine,  este unul dintre cele mai cunoscute servicii publicitare care se folosesc în prezent de către companiile ce își doresc anunțuri afișate în Google și în rețeaua sa de publicitate. Acestea se vor plăti doar în momentul în care încep să apară click-urile pe anunțuri și în momentul în care poți să gestionezi ușor bugetele de publicitate care sunt alocate pentru reclamele online. Altfel spus, tu, în calitate de client, plătești doar în momentul în care un potențial client alege să îți acceseze anunțul, nu doar pentru simpla vizualizare fugitivă a acestuia. Mai mult, este o metodă prin care ajung la tine persoane care sunt cu adevărat interesate de ceea ce ai de oferit; ba chiar caută voluntar informații suplimentare, de cele mai multe ori cu scopul de a face o achiziție. Astfel că, utilizând metodele Google Ads, devii brandul potrivit, la locul și momentul potrivit, șansele de a dobândi vânzări fiind astfel mult mai mari. Deci, nu va mai exista riscul în care plătești sume enorme pentru reclame care de multe ori trec neobservate de către publicul căruia îi sunt adresate, din simplul motiv că nu sunt interesați de ceea ce le prezintă la momentul respectiv.

Mai mult decât atât, aveți un mai mare control asupra bugetului, și după ce v-ați setat obiectivele principale, aveți posibilitatea de a seta perioada de derulare a campaniilor, intervalele orare între care să se afișeze anunțurile, publicurile țintă, zonele geografice, paginile web pe care acestea să fie afișate, etc. Acest lucru vă va ajuta să economisiți sume pe care, în alte circumstanțe le-ați fi cheltuit pentru a afișa anunțuri unor persoane neinteresate, la momentul respectiv, de ceea ce aveați de oferit. Și, pentru a vă asigura că faceți cele mai bune alegeri, înainte de a demara campania, realizăm un audit din care să rezulte nevoile pe care le are brandul și modul prin care putem ajunge în mod eficient la rezultatele dorite.

Leave a Comment