Marketingul online si efectele sale in fidelizarea publicului-tinta

Marketingul digital acopera toate activitatile de marketing desfasurate online pentru a intra in contact cu clientii sau potentialii clienti, cum ar fi, de exemplu, administrarea unui site web sau a unui blog, a retelelor sociale sau a publicitatii din mediul online.

Functia de marketing a fost intotdeauna aceea de a conecta companiile cu publicul lor la locul potrivit si la momentul potrivit. Astazi, trebuie sa iesim din zona de confort si sa intalnim consumatorii, acolo unde ei isi petrec cea mai mare parte a timpului: pe Internet.

De la site-ul companiei la diferitele aspecte ale brandingului online (publicitate digitala, marketing prin e-mail, brosuri web etc.), marketingul online acopera un spectru larg de tactici si continuturi. Cei mai buni comercianti stiu cum sa imbine exact fiecare tip de continut si tactica de obiectivele strategice.

Cateva tehnici de marketing online

  1. Optimizarea motoarelor de cautare (SEO)

Este vorba despre optimizarea unui site web, astfel incat acesta sa obtina cea mai buna clasare posibila in rezultatele motorului de cautare si astfel sa atraga trafic nealterat.

  1. Marketing de continut

Este vorba despre crearea si promovarea diferitelor forme de continut pentru a creste gradul de constientizare a marcii, a creste traficul si a genera clienti potentiali.

  1. Marketing pe social media

Aceasta practica consta in promovarea continutului si a unui brand pe retelele sociale pentru a imbunatati gradul de constientizare a marcii, a atrage trafic si a genera clienti potentiali.

  1. Plata per click (PPC)

Aceasta este o metoda de publicitate menita sa atraga trafic pe un site web. Firma castiga si este platita de fiecare data cand un utilizator de Internet face click pe o reclama. Google AdWords este una dintre cele mai populare forme de PPC.

  1. Marketing prin e-mail

Companiile folosesc marketingul prin e-mail pentru a comunica cu publicul lor. E-mailul este utilizat pentru a promova continut, oferte speciale si evenimente si pentru a redirectiona contactele catre site-ul companiei.

  1. Relatii publice online (PR)

Relatiile publice online se refera la dezvoltarea unei prezente online gratuite prin publicatii web, bloguri si alte site-uri bazate pe continut. Sunt similare cu relatiile publice clasice, insa transpuse in lumea digitala.

  1. Evenimente online

O strategie de evenimente online, in special prin intermediul seminariilor web, ajuta la dezvoltarea autoritatii brandului pe un anumit subiect in ceea ce priveste extinderea audientei sale, dar ajuta si la generarea de clienti potentiali.

Asadar, alegeti cu incredere serviciile de marketing online ale firmei Remote Marketing si astfel veti reusi sa dobanditi publicul de care aveti nevoie pentru a va dezvolta afacerea. Alaturi de noi afacerea ta poate prinde conturul la care te astepti, astfel incat sa te poti bucura de succes si sa devii din ce in ce mai cunoscut in lumea business-urilor. 

Leave a Comment